Monday, March 29, 2010


AUMMM CAKKKK!
Budak budak opis angah la ni tengah giler ngan lagu ni, sepanjang ari asik dengor je, pi la part kat opis ni, semua dok putar lagu ni. angah mula mula tu idak le minat sangat, dah ari-ari dengor terminat le pulak...jom eksesais!

video

oh ye.. my Casey still in the competition...aja ja fighting!

Tuesday, March 23, 2010

BZZZZZZZZZZZZ
bz bz bz sakit pale...

Thursday, March 18, 2010

video
Haloooo tak de ape nak citer,
Saje nak kongsi keterujaan aye buat masa ni ...CASEY JAMES, Vote For Him!

Tuesday, March 09, 2010

SABTU 06032010
Hahahaha jangan jeles, bulan Mac ni che din asik dapat off day ari sabtu...so...tak reti-reti nak rewang...tengokle gambor ek.


sampai sini dah jam 2 petang, kitaorang tak nginap pon, datang nak mandi je..

posing dulu..
posing gakk

kemudahan surau


ikan-ikan koi yang jinak menghiasi cafetarea, tapi sian ikan ni dah tak de sisik, kolam ni pun hangat gamaknya


berasap seh ayo terojon ni


sangat luas ye kolam ayo hangat ni, environment sungguh menenangkan!

kaki jiran sebelah! ekekeekeke..


berkerut dahi nahan panas


ice cream satu! nak gerak ke sebelah tampat kolam ayo sejuk plak


dulu ayo terojon ni pakai replika sotong, udah tuko, agaknye ada orang kena sepit ngan sotong


besh ooo


posing la lagi

rasa ayo peti ais... sejukkknyee


sape yang nak menenangkna pikiran mai la datang Sungkai ni, tak jauh mana, dalam sejam setengah je dari KL,


masa balik ari pon ujan..mula la eksiden merata-rata....


haaa lori bawak jering terbalik, semerbak baunya...kesian jering...

heheheehee...lapo ye...jemput makan sate kajang tapi di sg buluh....

Tuesday, March 02, 2010


Budak
(Buat Arwah Syafia Humairah Sahari)

Hai budak
Apalah malang nasibmu
Ada bapa seperti tiada
Ada ibu tidak menjaga
Kepada teman dititip bela
Tapi sakit yang kau dapat jua

Hai budak
Apalah erti hidupmu
Ada saudara bagai tiada
Ada tetangga tak mengambil cakna
Bagai dirimu tidak bermakna
Baiklah mati dari merana

Hai budak
Sudah tersurat segala cerita
Yang terjadi bukan engkau yang pinta
Damailah engkau di alam sana
Kekal sebagai hiasan di syurga
Al-fatihah