Friday, April 30, 2004

Aku yang penat

Betul aku penat, penat sebab otak aku terlalu banyak bekerja. 2, 3 minggu ni aku amat bizi sekali. Ye lah aku ada ketua baru, dasar pun baru, cara kerja pun baru, cadangan baru pun banyak. Lebih letih bila orang kiri kanan yang bekerja dengan aku ni teramat lah lembabnya, kadang-kadang bukan kerja yg banyak buat aku letih tapi si lembab si lembab ni yang buat aku hilang motivasi nak bekerja, penat sangat aku rasa. Mungkin ada yang meluat bila aku kata aku ni bizi, ye lah aku ni bukan berpangkat besor, staf biasa je, tapi ini lah yang aku hadapi. Bila keadaan ini berlaku aku mula rasa nak sambung belajar, kot kot lah boleh dapat jawatan yang lebih baik, kalu bizi pun berbaloi le dengan gajinya ye dak. Insyaallah kalau ada rezeki lebih sambung belajar adalah impian aku yang nombor satu.
Ok ada kerja yang menunggu aku, chow dulu!

No comments: