Tuesday, April 20, 2010

LAWATAN SAMBIL MAKAN-MAKAN!

Tenkiu Cik Vicky, sebab jemput kami pi rumah...Jumaaat ari tu..




setengah juta beb rumah ni...hohoho..

teringin nye nak memiliki rumah tersergam macam ni...kot dapat pon waktu tu dah krepot la kot ekekeekeke...mai kita tengok aksi-aksi terlampau staf-staf cik vicky ni...





huhuh kami dah lenjan katil cik vicky..jgn mare..







ish ish..macam nak terkehel tengkuk cik moor





haaa wat pe tu..dah kenyang..ekk 1,2,3,4 buat ketupat?



posing jgn tak posing..



sesi menemuramah suami cik vicky...



dei...bila nak berenti makan nih?



ape lagi jom balik, lambat nanti Dekan marah!

6 comments:

VICKY said...

hi kawan, cantik gambar u all. tapi mana gambar tuan rumah? sedap hang makan, sudah lupa saya ahh.

Angah said...

ekekekeeke saje je tak nak bagi tuan rumah glamer...

Anonymous said...

bessss

Che Din said...

halooo makan sidap aa

Mazni said...

wahh..ruginyer tak ikut..giler besar umah vicky...rumah org ado ado..gitulah ..huhuhu....kita dpt tgk pun jadilah k.ina...hehehehe

Angah said...

alal che puan mazni oiii , kamo pon kaya jugakk kan anak tuan punya petroleum kat ngganu tu ekekekekke