Thursday, December 30, 2010

Coli Laser Julia Perez Tidak Berfungsi?

Syabas Malaysia!!! Terima kasih Rajagobal dan anakanak buah kerana menang! Menang yang mencipta kemanisan dan senyum meleret kepada semua warga Malaysia...



Semangat kental walau di provok, diejek dan diganggu, sehingga berlatih pon di kawasan hotel sahaja, itupun diganggu juga...betui-betui haru la fans Indonesia ni..tak de keje lain ke dr nak mangacau orang?

Bagaimanapun nak ucap tahniah juga kepada team Indonesia, sangat jelas  kesungguhan mereka untuk menang..sehingga ke minit akhir..Syabas!
I like...player yang bernama Arif Sunoyo...:D, tapi last-last dapat kad kuning :(



Kebanggaan....Safee Sali. merangkul anugerah penjaring terbanyak dan yang paling besh semua jaringannya cantek-cantekkkk...



Mengharapkan Fahmi menjadi pemain terbaik perlawanan! Berani sungguh budak ni, bola jauh dari gawang pon dia pi hambat. Tahniah Fahmi! kerana ketangkasanmu dapat melengahkan jaringan Indonesia.

Meninjau kelibat Julia Perez yang mencari publisiti murahan itu, tak kelihatan kerana mukanya angah tak familiar..sebab sebelum statement coli leser itu angah tak kenal pon muka dia, selalu dengar nama aje. Sebaliknya yang angah nampak  Si Manohara..Wahh...terserlah...memang cantik la dia ni, sungguh berbeza dengan penyokong perempuan lain di kiri kanannya hahahaha...

Julia Perez...kamu lambang perempuan yang terdesak! sangat malu dengan statementnya, angah hendak katakan begini kepadanya "kamu buat lawak ker...cuba la cari lawak yang pandai sikit.....dah la negara kamu tu kacau bilau, bencana selalu menimpa, insaf la weii!"



Terima kasih Pak Najib kerana berikan Cuti Umum Esok, jimat sehari cuti rehat rakyat Malaysia.....Kepada kengkawan yang dah apply cuti rehat untuk esok sila batalkan cuti anda...Selamat Bercuti!

5 comments:

zino said...

tunjuk la gambar julia perez tu nak juga tengok macam mana rupa dia hehe.. any way.. tahniah kepada pasukan Malaysia..

Angah said...

tak tergamak nak nempek gambo nye..seksi seksa bebenor kui kui kui...

Ms Pearl said...

hello angah

to zino muka jupe tu tak lawa mana pun. setakat kopek besar
sharifah aini punya lagi NALA heheehehehehhehheehhe

p/s: kat malaysia pun melambak artis kopek besar tak herannya de dengan julie al pereh tu haha

Angah said...
This comment has been removed by the author.
Angah said...

ups! hahahahaa..
nak wat cam ne..itu je eset yang dia ada kot..