Wednesday, March 16, 2016

Alhamdulillah

Terima Kasih kepada semua yang telah mendoakan kesihatan Aisyah Nur Zahra.

Zahra berkeadaan baik sekarang, mudah-mudahan dia dapat membesar dengan sempurna...amin


Ini Zahra setelah beberapa hari keluar dari ICU. Kulit Zahra macam terbakar dan kering mengelupas  sikit, insyaallah makin lama makin elok kulitnya..


Kasih Opah...'hitam pun tak pa, Opah tetap sayang juga' hihhi..

Ini Khayla, dah sebulan lebih umurnya. bulat dan mantap bodynya..full susu ibu...

Cak!..buah hati terbaru di rumah mama...

Makngah LOVE kamooo 

Alhamdulillah, terima kasih ya Allah di atas perasaan yang indah dan gembira ini..





12 comments:

Kakzakie Purvit said...

Alhamdulillah... semoga keduanya terus membesar dgn sihat.

Anak buah kakak dulu lahir pramatang masuk dlm incubator keluar pun gelap Angah
Tapi masuk aje 3-4 bulan dah melepak. Sekarang dah kerja pun dan memang kulit jenis putih kuning.

babYpose said...

Alhamdulillah makin sihat,untung makngah dukung anak syurga

Jamaludin said...

Selamat ya mbak, semoga jadi anak yang sholeh dan sholehah :)

mama ila said...

wahhh..bestnye..comel2 baby...geram

Angah said...

Kak Zakie, harap Zahra pun pulih lah warna kulitnye...ibu bapanya putih..

Baby, angah memang tumpang bahagia dengan kehadiran mereka

Jamaludin, terima kasih

mam Ila...tq

Kamsiah Yusoff said...

akak cukup terkesan kalau tgk baby diserang penyakit..kesian sbb dia org ttak mampu menanggung kesakitan..akak doakan semoga Aisyah cepat2 sembuh..

PeRdU cINta said...

alhamdulillah..syukur..syukur..syukur..lega hati bila Zahra dah ok..moga kedua-dua baby comel ini terus dilimpahi dengan kasih sayang Allah..amin.

Angah said...

Kak Kamsiah, memang sedih masa zahra dalam ICU, tak lena tido di buatnya

Perdu, terima kasih

insan marhaen said...

Allah beri ujian kepada hambaNya dalam bentuk yang berbeza.

Doa adalah senjata terakhir kita...

TukangKebun said...

Syukur Alhamdulillah dah dapat keluar hospital.
Geramnya tengok si comel-comel ni.

Angah said...

IM, betul tu, hanya doa jadi pendamping saat melalui detik getir

TK, Terima kasih..

dear anies said...

bertambah meriah laa keluarga nnt time raya ya.... angp[ow pun dah bertambah ;-)