Wednesday, March 14, 2007

Gara-Gara....mAlAs

gara-gara malas berjalan
dah lama aku tinggalkan rutin wiken
gi jalan kat mid veli, gi lepak-lepak, bace-bace free kat MPH
bukannya apa aku dah MALAS bile jumpa kengkawan mesti nak jawab soklan ' hai sorang je..mana husband..'

gara-gara malas eksesais
berat aku naik,naik dan naik.....sebab dah lama berenti main badminton
malaslah! nak lompat pun dah tak larat, asik sakit badan je

gara-gara malas dan malas
aku jadi tak produktif, buku catatan harian pun aku dah tak de napsu nak mencoret-coret
kesian kat adinaduana da'great

gara-gara malas dan malas dan malas
aku hanya lepak depan tivi sambil mengunyap
tivi ni plak banyak benor rancangan hiburan, kurang rancangan ilmiah
jadinya tak semena-mena sekarang ni (dah tua-tua ni...) ihiksss
aku boleh fanatik kat sorang vocalis ni....ahakss
yang harunya baru-baru ni vocalis ni kawen..aku jadi tak menentu plak...ada rase kejeles-jelesan yang bangatnya...bolehke gitu..memang haru


malassssnyeeee










No comments: