Tuesday, March 27, 2007

Perang: PTK vs D*N*I*


Yeahhhhh dah selesai perang untuk tahun ni hu hu hu...dah bley simpan itu senjata
simpan sat ja, result blom tau lagi. kalu menang ..alhamdulillah, kalu kalahpun alhmadulillah...boleh mengulang, bley masuk exam hall lagi ihik hiksss.

Yeahhhh kat rumahpun perang gak...tapi perang ni tak dak peluru tak dak pakai senjata
ni perang duk senyap-senyap TAPI dingin nya membakar sukma..
hish aku tak bekenan la kalu ada adegan-adegan macam ni melintas dalam drama hidupku ini
aku tambah buhsan bangatnya kalu adegan-adegan ni berulang-ulang kali datang menyapa mata, hati dan perasaan hiiiiii muakkkknyaaaaa
Oii cik tuan pengarah dah tak dak cerita lawak-lawak ka yang bley buat aku gelak...hu hu hu dengki la tu tak leh nengok aku bergumbira, suka sangat buat aku terkurung dalam nestapa...mencikkk

No comments: