Monday, February 18, 2013

Jahatnya Kamu!

Allahuakbar! sengal sekejap otak angah menonton Buletin Utama malam tadi, tak ubah menebar roti canai dibuatnya baby tu...

Semoga si pendera mendapat pembalasan setimpal.




* Ikut hati macam nak lambung semula je si pendera tu, PERASAN tak kalo ada baby yang didera, selalunya baby berbangsa melayu je yang kena kan?

Mood : Membara!!!

10 comments:

Acik Erna said...

assalam angah...acik lasung tak mau tengok..acik baca je tanpa tengok gambar...kalau di tv..sengar je..tak sanggup

Ujie said...

Tak tengok pun video tu, tak sampai ati. Dgr berita kat tv tu pun dah ngeri..kesian. Maid tu khabarnya baru kerja sehari. Agaknya dia geram dgn agen ke apa..

Madam Lala said...

mensirap jek tgk.. rasa nk penyet2 kepala maid tu..

Hanis Azla said...

salam angah..

tak sampai hati nak tgk.. tapi sangat geram dengan si pelaku.. macam dah hilang sifat keperimanusiaan dalam diri dia.. semoga tiada efek untuk baby tu di kemudian hari hendaknya..

azieazah said...

Tak padan dengan badan kecik maid tuh. Padan muka dia, 20 tahun dia kena. Baguih.

~ Cik Azz ~ said...

Akak tak tengokpun vc tu Ngah.. Entah la, rasa gerun lak nak tengok.. Takut nanti menyumpah berbakul2 kat minah tu.. huhuhu..

Moga adik tu selamat.. Dan moga minah tu dapat pembalasan akibat perbuatan keji dia tu.. huhu..

Angah said...

ermmm ramai yang tak sanggup tgk video tu ye, ye lah tak sampai hati.

baguih dan tepat sekali pembalasan yang diterima, semoga jadi pengajaran pada yang lain

Hariah Ahmad said...

saya pun tak sanggup nak tgknya.. mengigil kpala lutut.. aduss tergamak dia buat macam tu kat baby..

elok juga hukuman setimpal dah diberi padanya.. ingatkan lambat lagi..

Mazni said...

sama besar ngan Icha tu baby tu Kak Ina...sy tgk utk first 10 sec..x sanggup nak teruskan sbb saya rasa dia lambung tu cam lambung pinggan jer...

Kakzakie said...

Tambah sakit hati boleh pulak pihak Indonesia sana kata penjaga itu ambil dari agen tak sah. Muka maid tu pun selamba aje - geram kakak tengok macam 20 tahun jel tu tak setimpal.