Wednesday, February 06, 2013

Edisi Kali Pertama : Stadium Bukit Jalil

Assalamulaikum kawan-kawan...pernah tengok pasukan kita main bola kat stadium? best wo...lain macam semangatnya bile menonton di stadium. rasa bersatu hati sangat..dengan penonton lain. 

Pergi ke sekitar stadium ni dah selalu, tapi masuk ke dalam stadium ni tangok Harimau Malaya bermain  ini lah kali pertama 

3 beradik kaki bola

Plus

abang ipar deme ni pun.., kaki bola juga
V
V
V

si bongsu ni paling hebat, start pi stadium masa umor 5 tahun, duk bonceng motor abah pi Stadium Indra Mulia Ipoh...dasat..


lain macam semangatnya bila menonton di stadium



Kenangan Piala Suzuki 2012


* Hari ni pasukan Malaysia akan menentang pasukan Qatar untuk saingan Piala Asia 2015....Mari sama-sama doakan kejayaan mereka..:D

13 comments:

nea lopah said...

Memang best tgk live...pernah jugak menonton dulu2...zaman bujang.

Kakzakie said...

Kakak tak sangka angah adik-beradik suka bola. Boleh geng dgn bapak kakak ni..

Rinna said...

amboi semangatnya angah gi stadium yer.. :)

Acik Erna said...

assalam angah..memang betul2 minat ni..satu keluarga ye.

Hariah Ahmad said...

wah2.. bukan main lagi..
mesti seronokkan.. live...:)

Ujie said...

minat sungguh ni, gigih g stadium. Saya mmg zero bab bola ni.

Madam Lala said...

seronok kalu dpt join tp madam ni semputttt kalu bersesak2 n panas.. mula la nak puff gas gas gas..

Angah said...

Nea lopah & Hariah - memang bets giller

KakZakie - bapak akak je ke yang minat, akak tak minat eh?

Kak Rinna - semangat kalo adik -beradik semua ada berkumpul

Acik Erna - a'ah satu family, menurun abah la ni

Ujie - cuba-cuba la tgk Liga M, mana tau lepas ni jatuh minat :D

Madam - kalo semput memang tak digalakkan pergi stadium..berasak-asak you

MulutPayau said...

Tak pernah tengok bola di stadium...biasanya anak2 dan suami jer yg pergi....

~ Cik Azz ~ said...

Teringin nak masuk stadium tapi takde sape nak bawak... Pernah suarakan keinginan kat anak2 buah dan adik-badik lelaki tp dorang cakap, orang pompuan duduk rumah je laa... huhuhu..

BUNDA a.k.a KN said...

bolihlah buat pasukan adik berdik..

TiranaAduka said...

salam angah

peminat bola rupanya...
salam kenal dari TA...
Uiks...BUNDA a.k.a KN pun ada...
nanti TA kesana BUNDA...

Tolong sebarkan: Cara Menegur ketika dalam solat Jumaat- TiranaAduka
thanks

Kayna said...

sonoknyerr dapat tgk bola.. kayna penah tgk bola, zaman study je dulu.. da ada anak nih. malas da nk p tempat org ramai..