Wednesday, October 02, 2013

Rabu Tanpa kata ~15~






15 comments:

lizz said...

waa bertuahnyer dapat bergambar ngan Tuanku Zara ni...jelita sangat...

Rizziela said...

manisnya senyuman

Kakzakie said...

Oh.. dapat berposing permaisuri cantik. Anak-anak dia pun cantik tau Angah - yelah keturunan mat saleh..

secangkir madu merah said...

Sama cantiknya.. :)

Madam Lala said...

siapa ek tu ngah?
hehehe

Angah said...

Lizz, Tuanku Zara ni memang in person lagi cantik..

Rizziela...tak sangkat Raja Puan Besar Perak ni peramah orangnya..tu kita pun jadi senyum manis tu...

KakZakie, Anak-anak dia macam anak patung...geram tgk

Kak Yatie....hihihi...iyo lah tu

Madam, inilah isteri Raja Muda Perak...

Rinna said...

Nie yg jeles nie.. Tapi cantik laa Tuanku Zara.. Nie mesti dia dtg minggu konvo yer.. :)

Ujie said...

Ni masa pelancaran buku puisi aritu ya?
Mesti tak terkata bila jumpa org besar kan..

Angah said...

Kak Rinna, angah jumpa masa santapana diraja di Hilton

Ujie, ni adalah acara Dinner utk Majlis Konvokesyen UM

Cinta Cinta said...

lebar senyuman ye..

BUNDA a.k.a KN said...

bertuahnya dapat bergambar dengan kerabat diraja...

Acik Erna said...

cantiknya angah..acik suka tengok gambar tuanku sekeluarga..pernah keluar majalah..cantik sangat

Khai♥Rin : anies said...

hampir2 sy igt td yasmin hani

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

wow... sama2 cumil (^___^)

salam rabu yang xrabu angah.. is baru tengok dah jumaat nak masuk sabtu dahh... kekekeke

rabu is penuh kata2.. kekeke

~ Cik Azz ~ said...

Mula2 tengok gambar ni, macam pernah je tengok muka tu.. Fikir punya fikir, rupanya isteri Raja Nazrin..