Tuesday, December 31, 2013

Dik Eja's Wedding Part 2

Sabtu, 21.12.2013 Jam 3 Petang

Nak merasa juga bertunang walaupun sekejap. Maka betunang lah Dik Ja tepat jam  3 petang. Angah termiss episod bertunang ni sebab sibuk bantu mama di dapoq.






Selesai bertunang, rombongan lelaki bertanggak di Masjid sehingga Asar


Sabtu, 21.12.2013 Jam 5 Petang

Saat yang dinantikan....


Semoga Berbahagia Adik ku

Berjimba-jimba sesama adik beradik, sebelum Majlis nikah berlangsung





Sah lah sudah, semoga perkahwinan Eja & Faiq diberkati Illahi


Selamat Tahun Baru Semua!

11 comments:

Kakzakie said...

Alhamduillah selamat semuanya. Tahniah buat Angah dan keluarga dah tambah ahli keluarga baru:)

Khai♥Rin : anies said...

tahniah utk mempelai!
p/s mcm rupa kwn sy ;-)

Karukord jagau said...

selamat pengantin baru....comelnyaa pengantin...

zino said...

selamat pengantin baru Eja..

Raudzah Z said...

Tahniah untuk pengantin. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat!!!

Rinna said...

Alhamdullillahh.. Selamat pengantin baru buat adik Angah.. Moga kekal bahagia hingga ke jannah..

Cantik pasangan pengantin..

Ujie said...

Alhamdulillah..tahniah utk adik Angah.

Angah said...

Terima kasih kepada kawan-kawan semua yang sudi mendoakan adik bongsu angah ni...

terima kasih tak terhingga...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alahai.. besnya kawen...
tengat zaman kawen2 dulu...

ye la angah, 1 pun xterupdate... tapi kali ni ingat mang nak jadik rajinnn update ;)

ANIM said...

kak plan nak p mula2nya tapi terpaksa balik johor..
tengok di entry lah nampaknya

secangkir madu merah said...

Selamat pengantin baru kpd pasangan mempelai dan tahniah kpd Angah sekeluarga kerana dapat ahli keluarga baru.. Alhamdulillah..