Thursday, April 24, 2014

Manisan Dari Tanah Suci Makkah


Assalamualaikum kawan-kawan....

Puan Zu, Pegawai angah baru pulang dari mengerjakan umrah. Terharu, kerana beliau tak terlupa mendoakan angah ketika dia di sana, tq Puan Zu...semoga doa Puan dimakbulkan oleh Allah swt

Ni ole-ole dari Tanah Suci, sedap sekali. Bagi yang dah pernah ke sana dah tentu kenal manisan-manisan ni kan....




Sape rindu kat angah angkat tangan....
Terimalah senyuman untuk kalian...senyum sambil kemam kismis..kikikiki...

Wassalam

10 comments:

adrianna syaz said...

Assalammualaikum angah..patut mnis ja muka..tgh makan kismis rupanya.hehe

Acik Erna said...

Assalam angah..yang warna hijau tu acik tak tau apa

~ Cik Azz ~ said...

Tu namanya senyum mengulum.. hehehe....

Kenal kurma je.. Yang lain2 tu macam tak pernah dapat je.. Biasa dapat jenis kekacang dgn kurma je..

Ujie said...

Semoga doa & harapan kita dimakbulkan Allah...

Eh..doa kita sama kan? Hehee

Kakzakie said...

Bila tengok ini terkenang masa membeli kat sana Angah. Mereka jual pakai kilo-kilo pilih aje nak berapa kilo. Ada yg dlm kotak 10kg dia boleh terus bungkus cantik..

Sedap kan.. sebab bau tak sama dgn yg di sini.

aizamia3 said...

kalau angkat, tak dapatlah nak komen kat sini.. hehehe..

Angah said...

Adrianna, alhamdulillah...manis kismis jatuh ke muka kot?

Acik, yang hijau tu, rupa macam batu-batuan, tapi isinya adalah coklat...sedap

Kak Azz, hihihi..kulum ke kemam...

Ujie, TQ Ujie...

Kak Zakie, seronok bila dah ada pengalaman sendiri ye...

aizamia, hihihihi...angkat sebelah je..

ANIM said...

tulah dok fikir..apasal senyum lain macam..hee

kakyon said...

ole2 wajib beli bila kesana kan..

Khai♥Rin : anies said...

sm mcm ole2 yg mama sy bw...


p/s sy cuma rehat sbb kepenatan