Tuesday, May 06, 2014

Riang Ria Colmar Tropicale

Eceh ceh..riang la sangat....

Kengkawang pernah sampai ke sini tak?



Angah pernah pergi sekali sebelum ni, tapi tak menginap, pergi pagi balik petang... mahal uols...hotel 4 bintang katanya...

Tapi weekend baru-baru ni, merasa la menginap barang semalam di sini, sebab Fakulti sponsor...

Fakulti angah menganjurkan Kursus Kepimpinan 2 hari 1 malam di sini...siap boleh bawak family sekali...dapat la Che Din ikut angah...tq fakulti...

Rate hotel kat sini antara 450.00 hingga 1000+++ semalam....

Staf pelaksana macam angah ni dapat le bilik yang paling murah...jadi le...

meh tengok gambor je la eh...



 pemandangan luar hotel adalah hutan yang menghijau....

 Selit jugak acara untuk kekanak

 untuk mak pak budak pun ada, tapi angah tak joint...sebok ngambik gambor je...

Ber BBQ ketika Dinner....

ni port paling cantik untuk bergambor....

 shuttle bus untuk mengelilingi kawasan colmar yang agak luas ni

ni pendakian untuk ke Taman Jepun, tampat faveret pengunjung...

dapat lah 2 hari kerkursus untuk menampung KPI tahun ini...
 nak chekout dah...

last but not least...angah N che din...:D

8 comments:

adrianna syaz said...

Mmg best kan angah kat sini?leh amik2 gmbaq..rasa mcm ada kat perancis ja ni.hehe

ANIM said...

bestkan angah. macam kat europe. kak anim kalau p pun selalu ikut cik abe kerja. kalau nak harap kursus dianjur jpn, tahap kami kat sekolah aja.

Acik Erna said...

terima kash angah..acik pun tak pernah sampai.tapi dapat la acik tengok gambar

Rinna said...

Tak pernah lagi sampai sini.. cam best jerk

Untung laa fakulti sponsor.. leh bawak darling tu yng best kan.. :)

zino said...

tak naik atas bukit tu ke pakai baju jepun hehe

Kakzakie said...

Kursus kat tempat peranginan ni Angah boleh dpt serampang dua mata. Sambil kursus sambil berjimba:)

Angah said...

Adrianna, Kak Anim...memang bangunan dia yang menjadi tarikan utama...maam kat obersi..

Acik, boleh la bawak hero-hero akak pergi nanti..

Kak Rinna, pi la ...best jugak

Zino, hahaha... tak sempat nak jadi pompuan kimono...

Kak Zakie, betul sekali, tambahan pulak bila family pun ikut sama...

~ Cik Azz ~ said...

Akak yang boleh dikatakan dekat ni pun tak lepas sampai sana lagi.. huhuhu.. Takde sape nak bawak.. Sedih, kan.. haha..