Friday, December 05, 2014

Mencari Seronok

Assalamualaikum kawan-kawan.

Anda suka laut?


Angah sangat suka laut. Tasik pun suka juga eh..semua yang ada air-air angah suka lah!

Baru-baru ni sempat menginap semalaman di Corus Paradise Lagoon di Port Dickson, saja je bercuti-cuti laki bini…




Harga hotel ni tak mahal sangat, untuk musim cuti sekolah ni harganya 288.00 + sarapan untuk 2 orang untuk bilik Deluxe . Kalau hari biasa harganya lagi murah sikit rasanya...

Hasrat melihat sunset adalh tidak berjaya, kerana hujan yang begitu lebat sejak tengahari hingga ke maghrib...uhuk..

Tak pe lah!

Mari tengok budak yang happy dapat tengok laut



 Uiii pagi-pagi panas weh cuaca,,







Pemandangan dari tingkap bilik



Ok jumpa lagi...Wassalam

10 comments:

Cik Azz said...

Pemandangan dari tingkap bilik tu cantik.. Kalau tak bagitau yang tu kat PD, tentu akak ingat kat obersi..

Dah lama tak pergi PD..

Khai♥Rin : anies said...

Nk tumpang sekaki bleh? ;-)

Nora Karim said...

Hi-5!! Kita sama... saya pun suka tgk laut... anak2 saya pun suka laut... corus saya pernah smpi masa bertahun2 dulu.. hahahha

imm said...

salam blogwalking..thanx singgah blog kite :)

rumah mil tepi laut..kalau balik kg, tiap2 hari boleh santai tepi pantai hihi..

Angah said...

Kak Azz, hihi..macam kt obersi eh..

Khairin, dua kaki pun bole

Nora, laut itu sangat menenangkan

Imm, seronoknya kalu rumah angah pun tepi laut, hari hari bole tengok :D

Ujie said...

tengok laut lepas, buat hati tenang kan..
seronok dpt cuti2 tengok alam ni.

Ieta Mat Saad said...

Seronoknya bercuti... akak tak dapat lg bercuti camni...

ANIM said...

ini bukan seronok lagi dah angah..
ni dah dua ronok, beronok2...hihi

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

besnya angah...

Umah is banjir ni...

Allahu~

Riri Maysyuri said...

berkunjung..... dah lama tak singgah mari... sihat selalu ya... salam dari indonesia