Monday, July 27, 2015

Bersatu Di Aidilfitri

Assalamualaikum

Salam Syawal kawan-kawan. Apa kabo? harap-harap sihat hendaknya. Raya kali ni berserta musim buah-buahan, makanya ramai le yang masuk opis dengan keadaan demam, sakit tekak tak sedap badan dan sebagainya. Apapun kalo ada kawan-kawan yang taksihat tu Angah doakan semoga cepat sembuh ye...

Sedikit catatan Aidilfitri Angah untuk tahun ni...

Ini keluarga Angah, keluarga Angah tak besar mana, ada 17 orang je semuanya:

Mama & Abah ber- 2

Adik-beradik 5 orang

Ipar 5 orang

Anak buah 5 orang



Inilah keluarga Angah, bukan senang nak dapat berkumpul semua, terutama Yang Eiz yang bekerja di Istana Kinta... Alhamdulillah Adilfitri 2015 menyatukan kami semua, walaupun dapat berkumpul ni dah hari raya ke lima

Pasangan sepupu ni Aqil & Sayang, ..leka bermain dengan Ayam Serama, maklumlah nak bermain dengan adik,  adik baru tak ada, sepupu baru pun tak ada...


Insyaalah tahun depan ada dua orang sepupu baru akan lahir...mudah-mudahan...Che Na ngan Adik Eja duk mabuk-mabuk...seronoknye.... 

Jumpa lagi. Wassalam

5 comments:

adrianna syaz said...

Assalammualaikum..selamat ari raya angah..berseri2 suma ^_^

eita said...

time raya ni lah nak berkumpul anak beranak kan

Kakzakie said...

Ramai tak ramai yg penting jalinan ukhuwah yg erat itulahyg diharapkan Angah.
Selamat hari raya dari kakak.. dah 13 syawal dah :)

cEro said...

Selamat hari raya, Angah.
Memang seronok bila hari raya dapat berkumpul semua adik-beradik dan keluarga, kan?
Meriah dia lain macam sikit bestnya...hehehe

Salam singgah :)

Bunda a.k.a KN said...

Kira dah ramai dah tu...nak ayah....adik beradik...ipar duai dan cucu/anak buah...

Semoga bertambah erat ikatan hubungan persaudaraan kalian...aamiin