Thursday, November 10, 2016

Sayur di Pasar Malam Pun Mahal

Angah rasa mahal!

Korang macammana?


Secekak Buncis, sebatang Carot, Sejambul Brokoli dan dua biji Tomato = RM15.50
Brokoli tu saja harga dia RM7.20

Amacam?


Batang dia saja dah lebih berat dari bunganya....ayoyoyo...

#pasarmalampantaidalam/rabu

8 comments:

Kakzakie Purvit said...

Itulah hakikat yg kena kita hadapi kini..

Cik Azz said...

Memang mahal Ngah.
Alasannya, musim hujan.

ujie othman said...

yela angah..mcm mahal..RM15 dapat tu je..huhuu

Acik Erna said...

Sama angah acik pun rasa mahal dan rasanya tak ada yang murah dah semua mahal

Angah said...

Allah...kann..maknanya semua pun rasa ia adalah mahal, bak kat Kak Zakie - hakikat yang perlu diharungi..

teringat kat ibu bapa yang bergantung pada duit pemberian anak-anak....apala sangat yang mereka dapat dibelanjakan

Jueliza Jamani said...

aah la memang mahal.. kekadang beli kedai runcit jer.. Salam kenal.. follower 99 cantik no ni

dear anies said...

nmpk nyer kita kena berkebun laa angah walaupun dok umah flat tgkt 20 ;-(

Angah said...

Salam Jueliza, salam kenal, tq ya

Anies - tu la, kalo rumah bertanah boleh le berkebun, apakan daya aye duduk flat bertingkek-tinkek..