Monday, May 08, 2017

Bagaimana Menghadapi Penyakit Yang Berulang-Ulang?

Bissmillahirmanirrahim. Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang.


Rasa marah? marah pada siapa? pada diri? apa salah diri?

Marah pada takdir? itu sama macam marah pada sang pencipta…takut pulak aku…

Entah!

Aku cuba menjadi se positive yang mungkin, tapi lelah jiwa yang berkudrat lemah ini selalu menghasut jahat pemikiran yang negative.


Jadi aku harus bagaimana??

Sakit perit pembedahan hujung tahun 2015, masih belum hilang nyerinya, sudah aku dicadangkan untuk diulang...lagi dan lagi atas penyakit yang sealiran....ohh

...izinkan aku mengumpul kekuatan. Dan mohon doakan aku.

Wassalam


4 comments:

PeRdU cINta said...

InsyaAllah moga baik-baik sahaja ya..

dear anies said...

semua org berperasaan begitu... sy jg tidak terkecuali... tp sy cuba fikir, mudah2an skt ini berulang krn DIA bnr2 mahu menghapuskan dosa2 sy

Acik Erna said...

Semoga tabah dah sembuh sepenuhnya angah

Karukord Jagaus said...

saya doakan awak moga terus kuat dan tabah