Wednesday, July 27, 2011

Rabu Tanpa Kata ~1~



tergedek-gedek nak ke mana agak nye si dia ni?

p/s - amboi..si angah teringin juga nak wat macam kengkawan...:D

11 comments:

Waqheh said...

goreng buat itik gantung sodap ni

pena rozie said...

Temur itik sedap....

rATu kEBaYA said...

sesekali memang kene kurang ayat... sebab dah tak tau nak tulis apa.

Angah said...

wagheh, aye tak lalu makan itik hihihi

Angah said...

pena rozie, 'Temur' tu apa, heheh..

Angah said...

ratu, memang benor, kadang-kadang hilang kata-kata nak menulis, bior gambor yang berkata-kata...kan itik kan...

Acik Erna said...

Angah..itik buat rendang sodap..

Angah said...

acik erna, kalo buat rendang mungkin angah lalu makan sebab tak nampak rupa paras da hihihihi..

ORLANDO AHMAD said...

wordless??? hmm speechless huhuhu

secangkir madu merah said...

itik pulang petang...terkedek kedek

Angah said...

kak yatie, itik ni angah jumpa mase makan cendol kat jln kelang lama...huhuhu dia mengendeng cendol yg angah makan..comel sangat..