Friday, July 01, 2011

StAtUs:

tak de mood

Sebab?

banyak sebab

Sebab Utama?

tak tahu

Jalan Penyelesaian?

belum pikir

Penyelesaian Sementara?

...ulang tengok SEPAH kt youtube..!

muahahaha.....memang sengal!

11 comments:

Rinna said...

hahahahah tak penah boring ekk..tgk lawak dia org nie.. :)

Malam plak.. The Best of MaharajaLawak..

Impian Serikandi said...

status saya skrg plak..
sediih sangat..
sebabnya..
terlanggar anak kucing.. nyaris kena ekornya sahaja..tak sangka plak dia duduk bawah keter pagi tadi..
penyelesaian..
kalo masih tak ok.. nak bawanya jumpa doktor..
alahai.. lemah otot kaki..
maaf.. umi tak sengaja..

Angah said...

kann kak rinaa...hari-hari aye tengok..tak jemu pun

Angah said...

lorr...kesian kucin tu...
tak pe ar hariah, tak sengaja..

secangkir madu merah said...

kat rumah akak anak2 asyik2 tengok maharaja lawak pagi petang sampai aku dah naik hafal skrip diowrang tu.. ish ish ish bosan dah..

Angah said...

kak yati, angah ingat dalam seminggu dua ni orang belum jemu dgn maharaja lawak lagi..masih panas...

bEe said...

Makan coklat angah!!!! hehehe~
Confirm ada mood
Takpun kan minum air coklat. Sedapnye & nyaman... :-)

Angah said...

bEe, coklat buat akak migrain yang..

zino said...

cari cepat jalan yg boleh selesai...

Mazni said...

awat kak ina, duk pikir apa smpi ilang mood ni?

Angah said...

Zino & Mazni, ari ni mood dah ok sikit...bukan apa hilang mood tu...penat sebab baru pindah rumah