Wednesday, December 14, 2011

Chini Part 2

The Wedding Day

Pengantin lelaki ni Sham namanya,   kawan baik che din, sejak pandai bertatih hingglah tamat tingkatan 5, tu yang kena pegi jugak wedding tu. 
Alhamdulillah walau dah agak terlajak umur, sampai juga jodohnye. Tahniah Sham..


Checkout dari Lake Chini Resort. Ready nak gi rumah org kawen..di Felda Chini

Perjalanan dari Tasik Chini ke Felda Chini tak sampai 20 minit..

Sham & Che Din

Che Din memayung diri sendiri...bukan memayungkan pengantin!



 Semoga cepat dapat baby!

Pengantin lama....

pertama kali angah makan kenduri kawen berlaukkan kari kepala ikan dan telur itik masak lemak!

Pengantin bergambor outdoor kat Taman Bukit Kasut, jadi angah pun tumpang posing sekali lah!


Ni pemandangn sekitar Felda



Alhamdulillah, selamat perjalan kami. Nak balik dah..bye bye Chini!



5 comments:

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Pengantin serba merah..

Akak tak pnh pegi Tasik Chini tu.. Takut ada naga... hehehe..

secangkir madu merah said...

belum pernah dgr lagi kenduri org kawin kat KL ni berlaukkan kari kepala ikan dan lemak telor cenggitu, kalau ada mahu tak cukup nasi kat rumah kenduri tu hehehehehe

Angah said...

kak azz, sekali sekala pergi le, damai je kat sana tu..

Angah said...

kak yatie, memang ar kat KL tak pernah jumpa lauk macam gitu...tapi best giler makan kari kepala ikan...

Kaknab said...

dulu adik ipar kaknab pun kenduri kat felda cini juga makan ikan kembung masak kicap, sayur kobis, anak kaknab si jojo, masa tu dia kecik, tanya xdak ayam ke, sebab dia tahu kenduri kawin, ada sanding lagi. memang kat Cini kenduri begitu agaknya.