Wednesday, December 14, 2011

Walimatul Urus

Assalamualaikum kawan-kawan, abang, kakak dan adik-adik semua.

Jemput datang ke rumah ayah bonda angah pada 17 Disember 2011 (Sabtu) sempena majlis perkahwinan adik perempuan angah, Farhana (Che Na)  seperti alamat di dalam peta di bawah.


Yang sudi nak datang, sila emel angah, supaya angah dapat berikan  no. telefon angah, supaya senang berurusan kalo tersesat jalan....

 adinaduana@hotmail.com 



Senang je nak mai kampung angah, pi saja kat bus station Kuala Kangsar, amik kanan jalan ke Manong. Sebelum sampai pekan Manong anda akan jumpa Kampung Pecah Batu, pandang le sebelah kiri akan ada lorong dengan signboard Jalan Kulop Mat Aris, masuk je lorong tu, selang 4 buah rumah sebelah kiri, rumah yg ke 5 tu la rumah angah. 

Che Na dah pacak signboard nama pengantin kat Lorong tu  
Ana & Dzul

Yeyyyyyy Angah nak cuti seminggu kat kampung

8 comments:

Acik Erna said...

assalam angah..terima kasih..tpi dah ada program nak anta pengantin ke muar la angah

Angah said...

tak pe acik, memang musim org kawen...Selamt ke Muar..

Waqheh said...

nanti gua sampai kat sayong gua call lu dtg amik ok...keh3

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Jauh la nak pegi Ngah... Apapun, moga majlis berjalan dengan lancar dan dirahmati serta diberkati kedua bakal pengantin...

Hati2 semasa perjalanan balik kampung ya...

Apapun, tenkiu atas jemputan ni.. Nanti letak la gambar pengantin.. :)

Angah said...

Waqheh, dah dekat sangat tu....roger..

Angah said...

Terima kasih kak azz, angah pun harap majlis berjalan lancar...nanti angah upload gambor, insyaallah

c'axoera said...

errkk nape kat perak...? >_<

Angah said...

Sebab angah org perak...