Thursday, March 08, 2012

Selamat Jalan SBPA!

Huhu semangat angah gi PICC, nak jumpa Tuk Najib kunun...last-last duduk dalam dewan yg hanya ada skrin putih je..


Apa macam? suka ke tak suka SBPA ni dibatalkan? 
haha kot-kot ada yang gelak dlm tangisan ada juga juga yang nangis dalam gelak tawa?


pada angah ALHAMDULILAH...daripada naik puluh-puluh  je, dapat up sket ke  ratus-ratus..


Datuk Obama A.K.A Omar, dah pandai buat lawak dah Datuk ni, asik gelak je dengar statement dia


Lega la Tuk Najib, 
kalo idak jenuh...nak jawab isu 'jurang' lebar kenaikan  Jusa dgn staf bawah

12 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^___^)

WuMing said...

Hah...!! Hanya screen besar saja?

Angah said...

wuming, PM kt dewan utama, kami tak dpt masuk sebab penuh, tapi di sediakan tempat di dewan A dan B yg ada skrin je

Acik Erna said...

assalam angah..alhamdulillah..cuma acik x lama la..merasa nak pencen dah.

~ Cik Azz ~ said...

Syukur alhamdulillah sbb Angah masih bekerja dan masih bergaji... Takde la mcm akak ni yg jadi penganggur.. huhu..

Kadang2 hairan dgn sesetengah orang ni yang kerjanya asyik nak mendesak je.. Diberi kenaikan, lepas tu bersungut... Tak beri kenaikan, lagi la merungut... adehhh...

Angah said...

salam acik erna..ohh..nak pencen dah..tak pe le merasa sekejap pun jadi le...

Angah said...

kak azz, ada manusia ni jenis tak pernah senang hati dgn apa yg dia dpt, tahu nak kondem je..

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Angah..

Walaupun akk tak terlibat dlm kenaikan gaji ni, tapi akk ikut gembira dgn berita ini.

Alhamdulillah, bersyukur Angah, jgn jadi sesetengah tu, Ada jek lagi yg tak puas hati.

Selfish,, jgn pikir untuk diri sendiri jek kan, Ada 4 juta penjawat awam ( eh, ye ke statistic ni?)

AriF FaZDiLaH said...

Cobaan,,,

Munnafendy said...

mmg sepatutnya begini...jurang yg terlalu bsr nmpk sgt ketidakadilannya...

=)

Angah said...

Deru Ombak, penjawat awam kita ada lebih kuran 1.4 juta :D

MadaM LaLa said...

wa..kalu madam g jugak hr tu, leh kenal2 ngan angah kat picc..