Friday, August 10, 2012

Lela..Lela...Pandelela

Tahniah dik...walaupun sekadar Gangsa akak bangga 

Angah berjaga sampai 3 setengah pagi sebab nak menonton si manis Pandelela beraksi, walaupun nampak seksi demi negara angah saksi juga kikikiki...


6 comments:

Acik Erna said...

acik tengok berita je angah..tak tengok dia beraksi

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is pun tengok kat berita ja.. huuu~

windu angah! lama xjenguk mai sini (^___^)

Angah said...

Acik & Eis, angah ni sebenor nye jam 3.30 tu dah terlelap, masa tu baru Round 5, sedar-sedar masa nak sahur dam upacara penyampaian pingat dah..

secangkir madu merah said...

tak tengok pun olimpik walaupun anak2 dan ayah mereka lepas sahur je tengok.. asal bukak tv je tengok olimpik asal olimpik je bukak tv hahahaha...

Angah said...

kak yatie tak minat eh...angah ni hantu sukan...

Cikgu Ma said...

saya x tengok pun...cuma terdengar kat berita..hehe

selamat hari raya =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html