Monday, August 27, 2012

Selamat Manjalani Syawal...

Assalamualaikum semua. Dah seminggu tak bersiaran, maklumlah sibuk beraya. Apa kabor? Seronok beraya? Angah doakan semua menyambut aidilfitri yang baru berlalu dengan kebahagiaan dan kegembiraan.

Ada rasa sakit-sakit badan? rasa berat badan atau dah kembali 'buncit' ?...hahaha..itu lah yang angah alami. Badan sengal-sengal sebab banyak makan pulut lemang, badan rasa berat sebab makan sakneka benda yang bersantan berminyak bagai...perut pun dan dan membukit sebab asik makan je...aduhai..

Tahniah untuk kawan-kawan yang awal-awal lagi dan memulakan puasa sunat syawal. Angah masa di kampung seminggu tu tak sempat puasa pun, mana tak nya, asik berjalan je,  Mama pulak kat umah asik masak aje, tak tahan weh...

Sebagai gula-gula mata, ni ada sekeping gambar angah semasa raya hari tu...bersama-sama anak buah,  ipar-ipar dan adik-adik perempuan angah...

Dari Kiri, Dik Aliya, Kak Yong,  Che Na, Kak Ira, Dik Tina, Angah, Kak Yang Ana dan Adik/Che Eja

Sekian, jumpa lagi untuk cerita raya Angah...

16 comments:

~ Cik Azz ~ said...

Selamat hari raya Angah.. Maaf zahir batin..

Akak takde gambar rayapun.. sebab tak beraya ke mana-mana...

Acik Erna said...

assalam angah..acik dah mula puasa..lepas ni tak taulah..mau makan je tak berhenti jugak ni

Karukord Jagau's said...

Slmt Hari Raya Angah (^_^)

Rinna said...

Selamat Hari Raya Angah..

Waah pinky semuanyaa.. :)

Angah said...

Kak Azz, angah ni, beraya tanpa gambar, tak lengkap rasanya..

Angah said...

Acik,masuk hari ni, baru 2 hari angah puasa :D

Angah said...

Selamat Hari Raya Karukord..

Angah said...

Kak Rinna, raya pertama tak ada tema colour, hari raya kedua sebab ada family day, tu yang ada tema - tahun ni pink...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is xmula lagi puasa 6... alahai... asyik nak makan ja rasanya.. huuu~

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is tersinggah sini lagiks (^___^)

Kasih Salina said...

salam lebaran buat angah..saya pun blm lg mula puasa enam..keje nak makan jer..berat badan mesti dah naik ni..

Iffah Afeefah said...

hai angah

selamat hari raya

Cikgu Ma said...

salam merdeka raya angah :)

Angah said...

Hi Iffah...salam kenal..

cyah said...

kak.. sepi jer..
naper?
Selamat hari raya & salam kemerdekaan...

new hope said...

salam,

samat hri raya

KLIK transformasi pendidikan mundurkan negara page