Wednesday, September 12, 2012

Che Din dan Cucu

Ni Zharif, cucu bongsu Che Din (buat masa ini le)







(opah ngah pun nak interframe gak)

Angah nak mintak budak ni, tapi pasti mak dia tak bagi....nak amik anak angkat yang tak ada pertalian darah, Che Din keberatan pulak.....adusshhh cam ne ni...

11 comments:

Mazni said...

Kak Ina, nak mintak yang dah beso camtu mesti mak dia berat hati, cuba usaha yang baby baru lahir...saya doakan hajat Kak Ina tercapai...teruskan berusaha ya...amin...(sambil gosok2 perut utk Kak Ina)...so sweet picture last tu...dah sesuai dah tu...

Kakzakie said...

Manalah dia nak bagi - comel-lote dan dah bijak sayangnya kalu bagi kat org kan..

Angah said...

Amin....tq Maz

Kakzakie, angah pun sedor...dah besor takkan mak dia nak kasi...tak pe le..

Ujie said...

oh..masih menanti ya..mcm saya.

semoga ada rezeki utk awak..dan saya!

Angah said...

angah doakan untuk Ujie juga..

zino said...

tetiba je ada cucu....

ada baik dan tak baik nya bila anak angkat tu dari kalangan sedara mara sendiri..

Angah said...

zino. lama dah ada cucu, ni yang ke 5. Betul la kata zino tu, susah juga kalo amik anak di kalangan sedara mara kan...

ஜ miss klanika ஜ said...

comei sangat budaknya tu .

Angah said...

tq miss klanika, zharif mewarisi kecomelan mak ayah dia

~ Cik Azz ~ said...

Sabar la Ngah... Insyaallah, ada rezeki Angah nanti.. Buat masa ni honeymoon puas-puas dulu...

Kawan akakpun mcm Angah jugak.. Dia amek anak angkat lelaki.. Pastu dia amek adik budak lelaki tu (perempuan) pulak jadi anak angkat dia... Kiranya dia amek dua beradik jadi anak angkat dia..

Kawan akak tu terpaksa buat treatment untuk bagi susu badan kat budak pompuan tu sbb nak jadikan anak susuan...

Angah said...

TQ Kak Azz...