Wednesday, September 18, 2013

~Rabu Tanpa kata 14 ~


























8 comments:

Kakzakie said...

Waaahhhh.... bestnya Angah. Kakak tengok tempatnya amat mendamaikan. Ramai-ramai mesti meriah ni..

ANIM said...

pasti lebih bersemangat selepas ini

Ujie said...

Alamak, nak kena terjun dlm air cam tu ke...tak berani saya.

~ Cik Azz ~ said...

Wahh... mesti seronok, kan... Pastu nanti mesti kepenatan.. hehe...

Cantik la kawasan tu..

Madam Lala said...

madam bukan kaki lasak
kalu buat aktiviti cmtu, kejap lagik semputttt...
aaahahahah

Angah said...

Kakzakie, memang nyaman tempat ni, sesuai utk menenangkan fikiran

Anim, a'ah, makin bertambah mengenali sesama rakan sekerja, lebih mudahlah bila buat kerja nanti

Ujie, angah pun mulanya tak berani, lagipun air dia bukan jernih pun, tapi rugi kalo tak join...sekali-sekala...

Kak Azz, memang lepas berendam tu, lapor giler...lepas tu macam tak larat nak buat aktiviti lain hihi

Madam, kalo semput memang dikecualikan haha...ramai jugak peserta yg jadi tukang tgk je...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

windunya angahhhh!!! (^___^)

besnye dapat men ayaq.. kursus ka?

Khai♥Rin : anies said...

kenapa x ajak sy skali????