Friday, August 29, 2014

Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta

Bismillahirrahmannirrahim.

Assalamualaikum Kawan-Kawan,


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke 57




'Walau aku bukan siapa-siapa
Tapi aku sayang sama ini Negara
Tempat lahir jiwa raga
Kutumpahkan sepenuh jiwa
Berjuta rasa cinta
Padamu Malaysia'


Di sini lahirnya sebuah cinta/adinaduana/2014merdeka

6 comments:

Khai♥Rin : anies said...

amboiiii kemain semangatnya ye ;-)

Acik Erna said...

selamat menyambut hari merdeka yang ke 57..Angah

Kakzakie said...

Sungguh benar bagai dikata
kakak pun sayang negara kita
dari belum mengenal apa-apa
sehingga kini sudah berusia
di sini bermula sebuah cinta
Merdeka! Merdeka! Merdeka!!

Hanis Azla said...

As-salam angah..

Selamat Hari Merdeka juga.. semangat yang bagus macam ni harus mendapat pujian.. klu bukan kita yg sayangkan negara kita siapa lagi kan..

ANIM said...

semangat merdeka tu angah:-))

Cho Zila said...

ya lah kami sayang negara Malaysia...
mana lagi kita nak pergi kalau musnah negara ini..
Moga Malayia akan terus aman dan damai selalu...