Monday, November 09, 2015

Angah ok apa...

Assalamualaikum...

Meh nak bermadah cili sikit di petang hari ni,

Jangan terjemah aku dengan jangkaan awalmu
Selangkah kenali aku kau akan tahu bagaimana aku
Bersangka baiklah selalu
Bicara orang jangan dikira
kerana bibir yang berkata-kata selalunya berdusta
dan berniat memporak peranda
Bersangka baiklah
timbang dengan akal budi bukan dengan iri atau benci
Jangan mencipta dosa
kerana ia adalah perit yang tertanggung
selagi kau tak minta ampun”




* Che Din kata, mungkin aura Angah ni kuat sangat sampai ada orang seram...kikiki..aura la sangatttt



9 comments:

Khai♥Rin : anies said...

hehehe mcm2...dia igt angah bos besar kot ;-)

Angah said...

hihihi...tak de makna nya anies...

Cikgu Ma said...

kena senyum 24 jam kot...hihi

Zareda Norman said...

takut bebeno.. tu cakap je saya tak makan org.. saya maan burger pizza cheesecake..moh banjer saya

Angah said...

OK Cikgu Ma, mungkin betul kenan senyum memanjang...

Kak Zar, entah le, angah masih pelik ni...jgn sampai ku kunyah jugak budak tu...hihihi

ANIM said...

haha..takutle sangat. biar nampak garang tapi hati sebaliknya dari "pijak semut pun tak mati" tapi masha Allah, boleh sakit jiwa..huhu

Angah said...

Kak Anim, kannn...org yang 'nampak' baik...lagi berbahaya ye dak...elok le yg nampak ganaz sikit nih hihihi

Sanisah eeiyss said...

angah... is mai jenguk blog angah ni (^___^) rinduuuu

iryanty ahamad said...

patutlah maauk blog angah...kak yan merinding...huhu