Thursday, November 05, 2015

Cameron Highland 2015

Assalamualaikum...

Bestnya kalau ada rumah sebijik, sendiri punya kat tempat sejuk-sejuk macam CH ni kannn
uii nyaman tak usah cerita, rasa nak bergolek-golek kat ladang teh, kat taman lavender, eh semua tempat la best..






 Che Din pasrah je, nak buat macam mana...bini suka bergambor...sabor ek..




 eh eh..suruh berlakon dia pandang kemera pulok..


hihihi..Che Din malas nak layan dah...
 

 muka yang belakang ni kelakar..



lepas tu kan, bila ada kat tempat sejuk ni, kulit pun rasa putih melepak..haha..sawan betoi angah..

Jumpa lagi insyaallah

8 comments:

Rizziela said...

bestnya.. bila la sy nak sampai kat atas tu

Khai♥Rin : anies said...

ada x ole2 dr CH utk kami? ;-)

ujie othman said...

seronok kan CH ni..tak jemu dtg byk kali.
mmg betul angah, kalau gambo kat CH muka kita jd cun semacam..putih2 gitu! ahaaa..

Diana Rashid said...

kan?/pernah jugak berangan kalaqu2 ada rumah kat sana..tenang je rasa..sejuk je..eheh

Rinna said...

Bestkan pergi CH.. akak baru gak pergi CH hari tuh.. :)

Angah said...

Rizziela, try la pergi...mesti anda akan sukakanya..

Khairin,alamak...dah habis...

kannn Uiie...kikiki..

Diana, moh intai kot ada Tanah-tanah kosong , tapi angah mampu beli Tanah 2 guni je..camne?

Kak Rinna...baru pegi eh, bestkan..nanti nk pi lagi kot..

iryanty ahamad said...

asalamualaikum.angah :-))

wah bulan madu ye ngah....

merpati sejoli
sedapnya makan strwberri.

Angah said...

Wa'alaikumusalam iryanty...sweet tak bulan madu kami kikikiki...