Wednesday, February 18, 2004

Mimpikan ETOT

Malam tadi rinduku kepada Etot sudah tidak terbendung lagi? Lantaran kerinduan itu, terpaksalah aku menatap gambar-gambar Etot dalam albumku sebelum lena menjemput mataku untuk beradu.

Lalu beradulah aku dalam ingatan kepadanya dan....dan...YA! aku bertemu Etot, aku jumpa Etot, ohhhhh gumbiranya hatiku tidak terkira, Etot masih ensem, masih gebu, telinganya, matanya masih bersih, bulunya juga terurus..hhuuuuulllaaa beh beh beh...kubelai, kuusap, kudukung, kucium sepenuh hati...sayangku Etot...sayangku Etot, sayangku, sayang...sayanggggg....YA sungguh sayang itu cuma dalam mimpi ...huarghhhhhhh......

Apakah maksud mimpiku ini? mungkinkah mimpi ini memberi tanda bahawa Etot akan kembali kepangkuan aku? Tapi....

Mimpiku semalam tidak berlaku dibilik sewa aku, sebaliknya berlangsung di rumah mak kat kampung! bukan main relek dia bergolek-golek atas katil mak aku dengan si adik. Wei...tak kan Etot cari aku kat kampung kot? uwah uwah..bisa panasaran aku memikirkanya.....

Semoga Etot masih bernafas di bumi fana ini, dan semuga dia berbahagia bersama isteri dan anak-anaknya.....I MISS YOU ETOT... kweng kweng kweng....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


No comments: