Saturday, May 31, 2014

Menumpang Kasih

Apa salahnya jika ada yang sudi menumpangkan kasih
Bersyukur rasanya
Dapat la juga bermesra-mesra

Ini kejadian ketika balik kampung minggu lepas...



Comel-comel ni semua anak abang angah ang sulung, yang kami panggil Lope

Abang Ngah, Kak Chik dan yang kenit tu di panggil Sayang oleh keluarga

Lope ada 4 orang anak, yang sulung Kak Ira tak dapat bersama kerana bersekolah asrama

Sekali-sekala outing dengan anak-anak buah…best sangat rasanya
Che Din pun suka melayan, seronoklah bebudak ni


Si Kak Chik ni paling suka kat Pak Ngahnya…ngam betul dorang ni, boleh jadi kawan baik

Kak Chik ni lahir selepas 10 bulan kami kahwin, kalau waktu kahwin dulu angah bunting pelamin, dah tentu anak sulung angah sebaya dengan Kak Chik ni..(hahaha…kalau…)



Sekian, kisah orang belum ada anak….jumpa lagi.

9 comments:

zino said...

Ramai anak sedara

ANIM said...

kak anim pun ada pengalaman ini selama 10 tahun angah. masa usia perkahwinan kak anim 2 tahun, mak kak anim sendiri mengandungkan adik bongsu. bayangkanlah perasaan kak anim masa tu. la ni adik bongsu dah masuk U. kalau keluar dgn kami, org ingat anak kami. dah muka pun ada iras, hihi..
sabar dan redha..in sha Allah, ada rezeki Allah bagi. jika tidak, ada hikmah yang hanya DIA saja mengetahuinya.

Acik Erna said...

Tak pe angah..mula2 kalau..lama2 nnanti ada la rezeki angah tu..in syaa Allah

Ujie said...

angah..sedih pulak saya. moga kita sama2 cpt dpt zuriat. saya pun selalu doakan utk angah dan geng blogger yg lain.

Madam Lala said...

ramai anak buah angah..

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam,

salam ziarah dari bunda..

Angah said...

Zino & Madam, anak buah angah setakat ini ada 5 orang, 4 anak abang, 1 anak adik

Kak Anim, hanya org yng senasib begini sahaja yang memahami keadaan kita kan...

Acik & Ujie, amin....angah pun berharap semua yang masih menanti akan dikurniakan zuriat yang dihajati

TQ Bunda...

Riri said...

stopped on Friday afternoon after a long time not been

Rinna said...

Anak sedara pun kira ada pertalian jugak kan.. Insyallah berdoa moga ada rezekinya.. nanti