Friday, March 05, 2004

Bodoh...?

cisss ari ni ada org kata aku bodoh eiii geramnya.
lunch tadi Soon Sing & Nor (budak tahun akhir) banje satu opis ni, aku pon joint sekali la.
dah ambik nasik lauk seme tu kita orang tunjuk memasing punya makanan kat akak kantin tu, org lain seme amik air buah tapi aku cam biase amik air suam je, itu pon syarat je takut terpedas ke tersedak ke sebab aku tak biasa minum lepas makan nasik, perut aku cepat sendat kalu minum.
akak tu kata ' eh bodohnya, org belanja ambik la air sedap sikit' aku kata 'eh tak de lah, saya memang tak minum lepas makan' dia sambung ' alaaa org. belanja ambik je la' ' eh saya makan ikut limit perut saya, tak kira le org banje ke saya bayor seniri ke...memang saya makan cam ni ' he he he aku rase sapa yang amik air buah tu kene tipu, sebab air tu bancuh ngan air paip aje, aku dah penah kerja kat cafe, 2 tahun kau...tahu sangat le taktik orang meniaga ni.

oleh kerana dia kata kau bodoh makanya itulah kali terakhir aku akan membeli belah di kantin dia. tu la sebab pulut santan binasa sebab mulut hilang castemer he he he aku boleh makan kenyang kat mana-mana kantin lain tapi lepas ni di ilang sorang regeler castemer ekekekekek sape yang bodoh...?

kawan aku kata akak tu memang mulut cabul sket, tender kantin ni pon tak lama lagi fakulti nak beri org. lain, sebab banyak perkara yang tak memuaskan hati...ohhhhh gulung tikor le yek eh eh eh...sian ek...ermmm klik klate la muh!


tenkiuk Soon & Nor, selamat mencari kerja!

No comments: