Tuesday, March 16, 2004

~@~
Yang cantik yang bijak


Aku penah dengar orang kata benda ni, tapi di mana ya...?

Kebijaksanaan wanita terletak pada kecantikannya
Manakala
Ketampanan lelaki terletak pada kebijaksanaannya


betul ker? mungkin juga...
kakak kepada classmate aku, gile-gile punya cun, mamang cunlah, cun secun cunnya, tapi sayang mengaji kurang pandai, dari form 1 sampai form 3 duk kelas ujung, mase SRP kantoi. Tapi dek kerana cantik abis je mengaji ada orang pinang, huuuuyo orang bagus punya jawatan daa.., kejelesan bangat aku dibuatnya ekekek acah aje, ye lah rezeki dia dapat laki kayo, ensem plak tu. Laki aku pon 'kayo' gak 'ensem' gak ekekekeekkekk

Yang lelaki tu aku percaya hundred percent, lelaki yang bijak memang outomatik nampak ensem, kalu ensem tapi otak lembab, tak sape nak layan. Tengok Ali Bapoo tak ensem pon tapi Mas Anizan nak gak kat dia kan kan kan heheheh...

No comments: