Tuesday, March 09, 2004

ermmm......pompuan tu

Kat  47!$ aku ni, ada segelintir pompuan-pompuan yang agak pelik sket. adalah satu group tu, kami pangil group 3 serangkai. tabiat deme suka keluo time 47!$, terutama kalu bos tak ada, gi bank lah, gi KOOP lah , gi makan-makan dah tentunya. dah lah datang 47!$ lambat entah berapa jam je duk kat opisnya. ni waktu aku tengah menulis ni pon aku tinggai sorang je ni entah kemana lesapnya, tapi yang peliknya 2 dari mereka tu dapat cemerlang SSB tahun lepas. ini bukan kes dengki ye...cuma aku PELIK itu aje.

Masa aku baru tukor ke ?2b2t2= ni, ari pertama aku rase nak nangis, sorang dari deme tu, asik cerita pasal org lain kat ?2b2t2=  ni, " haa org. tu macm ni, org. tu macam tu, ha yang dot dot dot tu hati-hati sikit... bahaya..." heeiiii tensennya aku mase tu, dahlah ari pertama aku sebok nak mengenalpasti duduk fail kat mane, nak hafal nama staf yang ramai tu lagi dia plak sebok nak cucuk aku wahhh tak de kerja kah dia ni asik ngaco aku jek. bila jarum nya tak jalan dia tuduh aku belagak plak, abis satu Jabatan dia jaja aku besar kepala. menci menci menci!!!

Tapi sebagai org. baru aku tak leh tunjuk taring sangat, aku diam je la. Tapi mankuk hayun ni lagi aku diam lagi diaorang ni naik lemak, deme ni suka bagi aku sakit ati kat dema, saje saje berkumpul kat sebelah meja aku bersembang kuat-kuat siap gelak-gelak ish… gatei je bunyiknya, bebulu telinga aku mendengornya. opis aku ni dah le kecik aje kalu deme bebisik pon aku boleh dengor….menyampah! terganggu konsentrasi aku nak wat keje. Aku ni bila terganggu je mula le muncung, aku harap bila aku muncung deme akan paham bahawa aku tengah marah dan aku harap deme akan blah dari situ, tapi mangkuk tu tetap mangkuk, lagi aku muncung lagi galak deme bersembang. Ermmm tak leh jadi ni….aku perlu berbuat sesuatu.

YA misi aku berjaya! he he he la ni deme ni dah tak suka berkumpul dan bersembang-sembang dekat tempat aku lagi. SEBABnya setiap kali deme menyembang aku akan menyampuk, aku banyak tanya, aku tanya tu aku tanya ni, bila deme gelak aku pon gelak ha ha ha aku tak muncung lagi aku gelak aku gelak ha ha ha ha. Yang sebenornya aku gelakkan diri aku juga kerana terpaksa berpura pura…….nasib ngko la ngah

No comments: