Tuesday, November 29, 2011

"dah nak menang sangat dah.."

aduhai anak rimau...


Angah perasan, pemain kita ni mudah sangat cedera, kurang kalsium kah? pemain lawan menten je sampai minit akhir....

6 comments:

rATu kEBaYA said...

takder reseki tu... lagipun diorang dah penat sangat.

Angah said...

ye kena berbalik pada rezeki...cuba lagi..jgn sesekali putus asa

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Setuju..

Penat tu ya jugak.. Tapi rasa selesa tu yang lebih2 tu.. Terkilan jugak tapi nak buat macam mana.. Siapa yang kerja keras, adalah hasilnya, kann... Sememangnya Bahrain memang berusaha keras dan bersungguh2 untuk menang..

Takpe la.. Nazmi pun muda lagi... Lain kali boleh main lagi..

Angah said...

wahh..kak azz mention nama nazmi gitu, sehari dua ni memang org duk sebut nama nazmi je...huhuhu...bakal Star tu

secangkir madu merah said...

sudah adat perlawanan, kalau kalah kena tadah telinga dgn komeplen yg bukan sedikit... hehehe kalau menang pulak siap diumumkan cuti hahahaha

Angah said...

betul tu kak yati, menang di sanjung, be'arak keliling melaysia...bile kalah cepat benor nak menghukum....sian...