Friday, November 18, 2011

Pengalaman Menggamit Perasaan

Kawan-kawan dah daftar haji? dengarnye sekarang ni agak panjang masa menunggu untuk menunaikan haji, makan tahun, mungkin berbelas tahun tak pun berpuluh tahun. Pun begitu  bergantung pada rezeki jugak lah...ada juga yang dapat cepat.


Sehari dua ni, asyik masyuk mendengar pengalaman seorang rakan sepejabat yang baru pulang mengerjakan haji. Mendengar dia bercerita terasa ada sesuatu yang menyelinap di hati, ada part-part dari ceritanya membuatkan bulu roma  meremang-remang...


Ayuh mendaftar! angah ni insyallah dah  boleh daftar dah, tapi Che Din akaun Tabung Haji pun belum ada, maklum le...asik tak sempat je nak menyimpan..tapi tak apa - kita perlu selalu percaya pada rezeki...mudah-mudahan di permudahkan. 




6 comments:

Rinna said...

Bagus laa..tuh..dah daftar..Insyallah kalau dah ada niat tuh..mungkin sampai laa hajat tuh.. :)

Angah said...

Insyaallah kak rinna...mudah-mudahan

secangkir madu merah said...

angah, akak pun teringin nak ke sana... jom kita mula menyimpan duit ke tabung haji.. mana tau ada rezeki dpt pergi tahun depan...

Angah said...

kak yati, insyaallah mudah-mudahan..semoga panjang umur dan sihat tubuh badan utk menunaikan haji

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Akak dah daftar dah... Tahun 2025 giliran akak tu.. Harap2 sihat dan cukup la semua yang diperlukan nanti..

Ikut rezeki jugak.. Betul kata Angah tu.. Jiran akak ni daftar dgn adik beradik dia tp dia sorang yg tak lepas nak ke sana.. Yang lain lepas dah... Sian dia.. Takde rezeki nak pergi sekali dgn fmly dia..

Angah said...

alhamdulillah..semoga kak azz di permudahkan segala urusan utk ke sana...