Tuesday, January 17, 2012

Antara Bendera Dan Bom


Ohhh...budak  yang turunkan bendera lebih berbahaya rupanye...jadinye dia telah digantung 3 semester, tak sempat le amik exam ye...kesian..

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh...budak yang nak bom helikopter tu, dibebaskan, dibenarkan amik exam sebab mengambil kira masa depan nye...bertuah..


"Dia adalah pelajar tahun keempat jurusan kejuruteraan, dan sedang menduduki peperiksaan. Polis membebaskannya bagi membolehkan dia menduduki peperiksaan hari ini," katanya kepada pemberita selepas perhimpunan bulanan Polis Diraja Malaysia di sini hari ini.

- Ketua Polis Negeri Pulau Pinang 

Kesian ko Adam Adli, masa depan ko tak di ambil kira pun.

Teringat kes N*m*wee yang menghina Negaraku, hina islam tak de apa tindakan diambil pun, siap boleh terjah parlimen, siap boleh jumpa menteri, suka suki hati dia je nak dana buat pilem...pilem 1 malaysia katanye...huhuhuhu...

 haisyyy... tak paham

5 comments:

Rinna said...

Kann kesiann kan.. saboje laa..

pena rozie said...

can ne jd gitu ek...

secangkir madu merah said...

angkara politik lah ni...

Madam Lala said...

apa pun tak boleh... semakin teruk undang2 negara kita ni.. ish ish ish...

~ Cik Azz ~ said...

No komen la bab2 cmni.. Salah komen nanti takut kena saman lak.. ehehh..