Wednesday, January 11, 2012

Januari bermakna 9 tahun sudah....


Kawan-kawan, doakan jodoh kami berpanjangan dalam bahagia dan barakah Illahi


aasik menumpang bergambor dengan anak orang lain je kan...

Jadi kawan-kawan tolong juga doakan angah dapat anak sendiri tahun ni ye!

12 comments:

Rinna said...

Insyallah akak doakan Angah bahagia hingga ke akhir hayat.. dan dikurniakan rezeki.. seperti yang dihajati.. :)

Waqheh said...

insyaAllah doa dan sabar senjata paling utuh....

Impian Serikandi said...

Kak,
moga2 perolehi anak2 soleh yg comel spt ibu & ayahnya..

Ameen!

Mazni said...

InsyaAllah Kak Ina, didoakan mudah2an....tahniah sempena ulang tahun, moga kasih sayang berpanjangan, terus2an...mmuahh..

najwa aminah abas said...

amin! insyaallah! comel sgt psangan ini!

ORLANDO AHMAD said...

bahagia selamanya,

amin :)

~ Cik Azz ~ said...

Alhamdulillah.. Dah 9 tahun dah hidup berumahtangga... Akak ni dok macam ni la jugak... ehehh...

Moga Allah makbulkan segala doa Angah dan suami dalam apa juga jenis doa tersebut..

Hepi anniversari Angah... :-)

eeiyss said...

salam...puan eeiyss datang jugak menyibuk di sini walaupun sibuk mengemas belog..hehe..berpeluh2 dah... puan eeiyss doakan yang terbaik dunia dan akhirat ye..

Angah said...

Terharunye bila ada kawan-kawan yang mendoakan kebahagiaan angah, semoga kita sama-sama mencapai kebahagiaan di dunia dan akhirat...

terima kasih tak terhingga:
Kak Rinna
Wagheh
Impian Serikandi
mazni
Najwa Aminah Abas - salam kenal..
Orlando
Cik Azz
Puan Eeiyss

Utk Kak Azz, insyaalllah kalau berjodoh tidak ke mana....jgn berhenti berdoa ye..

secangkir madu merah said...

InsyaAllah Angah.. semoga doamu dan suami diperkenankan... aminnnn

..nOWa.. said...

semoga angah dan suami kekal bahagia hingga akhir hayat serta dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah..amin!

Angah said...

tq Nowa..