Monday, January 09, 2012

Dah abih seminggu

Ish cepat benor rasenya masa ni berjalan yek. Udoh masuk minggu kedua Januari dah ish ish...masa ohhh masa...

nak nyanyi lagu Nora sikit.."masa berlalu, tanpa ku menyedari...(sila sambung seniri kikkkiki)



Ate, angah ni di opis buat koje hal-hal cuti staf, jadi nye hujung tahun dan awal tahun memang sangat bizi, hujung tahun nutup cuti staf, awai tahun masukkan cuti baru, itu le koje nye saban tahun...naik cemuih dah rasenye...itu belum masuk hal-hal perkhidmatan staf lagi uiiii saye sudah buhsan....


Wssalam..itu je nak kabor...

9 comments:

Rinna said...

Sabor jer angah wei..kalau bosan mintak tukar..jabatan ler.. tukar angin le plak..hehehe.. :)

Mazni said...

Kak ina, klu dah bosan meh le tpt saya. Ada kosong satu. Serius nih..

Angah said...

Kak Rinna & Mazni, unit Puan Rosmawati tu bizi benor, aye dah tanye dah, dia kata tukar dalaman je boleh...melainkan kes khas

MadaM LaLa said...

minggu depan gomen gaji.. lepas tu sangappp nk tunggu hari..time tu rasa masa lambat berlalu...huhuhuhu

Angah said...

hahahah betul tu madam...kalo pasai tak de duit, memang tersa lambat masa berlalu...

~ Corat Coret Cik Azz ~ said...

Jangan bosan.. Kalau kita bosan, nanti nak buat kerja takde semangat.. Jangan jadikan duit sebagai pemangkin semangat untuk bekerja walaupun duit itu satu keperluan... huhuhu..

Angah said...

huhuhuhuh...kak azz sebut pasai duit tu, gedebuk kena sebijik kt batang idung...

secangkir madu merah said...

bosan pun kena buat juga kojenye.. ate koje bergaji... hehehehe

Angah said...

ya benar kak yatie oii...pasai nak gaji le, kena buat juga koje tu...