Thursday, May 31, 2012

50 Sudah...

Hahaha..angah gumbira, gumbira tidak terkata
kerana apa? kerana blog angah yang tak seberapa ini berjaya mencapai target 50 follower. Wahhh ada target rupanye ye...malu lak rasanye...maklum le, blog orang lain dah beratus, beribu followers kannn...

Sila la maafkan angah yang sedang tergedik-gedik kegembiraan ini...

Dikesempatan ini angah dengan rendah hati mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua Followers tersayang dan juga pembaca sekalian yang sudi membaca cerita biasa-biasa daripada angah

angah sangat menghagainya





Semoga lebih ramai memfollow angah lepas ni! :D....lalalala..

6 comments:

Rinna said...

Waahh caiyok2.. kena rajin2 lagi update blog yer.. baru ramai lagi yg akan folo.. :)

Angah said...

TQ Kak Rinna..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

insyaALLAH (^___^)
nadi blog kita kan dengan adanya followerz ni (^___^)

Angah said...

Eis, betul tu, bila ada followers ni rasa macam berbaloi kita nak bercerita...i like...

secangkir madu merah said...

teruja eh Ngah.. tapi kalau nak ramai kawan2 yg komen kita pun sebenarnya kena rajin melawat dan komen mereka jugak ya Ngah, dimana kadang2 kita tak mampu...

Angah said...

betul tu kak yatie, angah sedaya upaya akan komen setiap kali melawat blog kawan-kawan...