Sunday, May 13, 2012

Apa mau..?

Alkisah nak makan tengahari tadi punya cerita,


Dah masak nasi, dah goreng ikan kerisi dan tumis kacang buncis + carot dah siap nak mencicah ngan air asam kicap bercili padi



tiba-tiba


masa nak makan....


tekak berkepingin makan MEGGI...What?




Akhirnya ke dapur semula, memasak dan makan meggi....SLURPPP...jemput makan..


* seringkali dalam hidup ini, rasa macam dah sampai ke kemuncak, rasa macam dah  sampai ke penghujung, tetapi masih tak tahu apa sebenar yang dikehendaki!


* so nasi di simpan, mungkin sebagai dinner malam nanti, itu pun kalau selera tak macam-macam...maklumlah kadang-kadang waktu malam, tambahan kalau berteman, seleranya lari ke KFC atau McD...


ermmm banyaknya pilihan dalam hidup kan?


*** terkenang mama tercinta di kampung halaman, senang hidup dengannya kerana semua disediakan tanpa kita sendiri membuat pilihan...haishhh!




Selamat Hari Ibu, Mama!

7 comments:

Acik Erna said...

salam angah..nasib baik ada stok meggi ye angah

Madam Lala said...

sedapnyer...

Rinna said...

Wahh Angah leh tukar selera plak yer.. hehehe.. :)

Angah said...

Acik, rumah angah memang selalu ada stok meggi...

Madam, meh umah angah, nti angah buatkan kikiki

Tu la Kak Rinna, selera tak menentu

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

sedap pulak megi.... malam ni nak buat megi jugakla (^___^)

secangkir madu merah said...

Bersyukur ya Angah.. pilihan di tangan kita. Nak apa semua ada. Alhamdulillah.

Angah said...

kalo Eiss masak megi lagi sedap kot...ce masak lebih-lebih pos kat angah :D

ye kak Yati, pilih le sendiri yang mana sesuai dgn diri..