Thursday, May 17, 2012

Seindah Bougainvillea






...tak de apa nak citer....layan je le gambor ni...
wasssalam


10 comments:

Rinna said...

suka kalau bunga kertas nie yg warna dia campur2.. gitu.. :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^___^)hye~

Angah said...

Kak Rinna, angah pun, dulu kat kampung angah ada bunga ni bunga putih campur pink...sweet shangat..

HYE...Cik Puan Eiss

Acik Erna said...

angah peminat bunga jugak ye

Karukord Jagau's said...

Saya suka bunga cempaka :)

Angah said...

Acik, angah minat bunga yang dipotretkan dalam gambar je...

Karukord, bunga cempaka popular sebgai pembayang pantun...:D

secangkir madu merah said...

dulu kat tiang pintu pagar rumah mak akak ada pokok kertas yg semakin lama semakin membesar dan hampir jadi pintu gerbang. Bila musim berbunga, cantik sgt.. pokok bunga kertas ni mudah ditanam dan cantik kalau ditanam dlm berbagai2 warna.. bila dia berbunga.. cantik berwarna warni..

Angah said...

betul tu kak yatie, bunga ni senang nak hidup subur...

~ Cik Azz ~ said...

Bunga kertas kat rumah akak susah nak kuar bunga.. Kurang bagi makan agaknya.. huhu...

Angah said...

kak azz, tabur je baja organik...sure lebat bungenye..