Wednesday, May 23, 2012

Aduh...Mana Mak Aku!


 Dari jauh..."eh sape tu?"

"eimakk...siap bawak kemera lak aihhh"





    
"ish mana pulak pintu rumah aku ni..."

"lari..."

 "ish apersal ikut aku ni...mak tolong.."

 "takutnye...sembunyi...sembunyi..."


* anak kucing ni salah seekor dari  sekeluarga kucing yang tinggal di longkang bertutup di tepi Dataran Fakulti angah. Walaupun tiada siapa membelanya tapi dorang ni bersih dan sngat comel..


Semoga sekeluarga ni di pelihara Allah dari sebarang bencana dan kelaparan...



9 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

amin..alahai.. cumilnyer angah...

pena rozie said...

nape nak sgt ambik pic aku ni. hahahaha...

Impian Serikandi said...

eyy.. geramnyer :)

kat area rumah saya pun ada kucing spt ini.. nnt saya upload..

kak,
btul ke, org yg suka kucing ni penyayang orgnyer.. :)

Angah said...

Eiss, sebab cumil tu yang angah gagah follow dia tu

Pena, haha mesti kucing tu pelik kan...

Hariah, akak pun ada dengor gak, kalo suka kucing tu tandanya penyayang..

secangkir madu merah said...

eh.. emak aku ke yg amek gambar aku ni? Apasal lain macam je rupa mak aku? hehehe

Angah said...

hahahaha...mak angkatnye...

kasihredha said...

amin
comeynya
akak ada sekor kucing kat rumah :)

Karukord Jagau's said...

cantek....chomell.. :)

Angah said...

selamat datang Kasihredha...