Monday, January 07, 2013

Anugerah Juara Lagu Ke-27: Aizat - Terukir di Bintang #AJL27

Cute kan si Aizat?




hihihihi...bila tengok wajah Aizat cenggini angah teruih teringat hero-hero pilem Tamil...

* Angah peminat tegar citer tamil tau...:D

have a nice day!

10 comments:

Rinna said...

Wahh sapa hero tamil pujaan tuh.. Angah..:) Mesti Rajnikhan yer.. :)

Angah said...

hahahaha Rajini tu dah kertu la kak...

Ujie said...

Biasa dgr org minat cite hindustan..ni minat Tamil. ^_^

~ Cik Azz ~ said...

Tiba2 terjatuh suka lak kat RJ yg duet dgn Black tu..

ehh, tersalah tulis nama lak.. hehehe...

Suka semua yg menang kecuali yang conteng2 muka tu.. sangat tak minat kat dorang.. huhuh..

Angah said...

Ujie, citer tamil jauh lagi best...

Kak Azz, oh..yg conteng tu Azlan & t/writer,memang ar, takut tengok, tapi nampak unik...

Kakzakie said...

Kakak ni dah tua agaknya Angah dah malas mengikuti AJL ni semua. Lagu pun tak tahu mana sedap mana tak...

pena rozie said...

Memang cute....

Kasih Salina said...

best jugak tgk AJL baru ni..

Waqheh said...

sama arrr gua jugak minat cerita tamil dari hindi..wlupun bila lawan amat merapu tapi tamil gambarkan wajah sebenar india..tak hipokrit lakon pun kat india..tunjuk kisah polis rasuah..mmg kisah hdp india.. sesiapa yg minat cerita tamil dia sgt rare..

secangkir madu merah said...

hehehehe.. macam p ramlee pun aga gak...