Wednesday, January 09, 2013

Rabu Tanpa Kata ~13~




~ Ting! dah kemaskini  ke..~

14 comments:

❤Kamsiah❤ said...

dok tunggu penyata tp tak sampai2 lagi..ada la sekupang dua dlm tu hehe

Kakzakie said...

Bila dah update a/c legaa. Ramai yg senyum angah.

Angah said...

Kamsiah, hihihi angah pun dok sekupang dua tu je la...tak menambah-nambah

KakZakie, kalo senyum tu kira banyak keuntungan le tu...

Rinna said...

tak gi pun update.. tunggu penyata je laa.. :)

WuMing said...

Hah... ytak lagi nih....

~ Cik Azz ~ said...

Belum.. Malas nak berebut-rebut.. Tak ke mana perginya.. Lambat atau cepat hapdet, camtu jugak dia punya angka yg masuk, kan..???

Kadang2 sampai bulan dua pun tak hapdet lagi.. Sampai terlupa... Nampak bebeno isi kat dalam tu ciput je.. hehe...

Angah said...

Kak Rinna, angah kirim kat kawan opih je, dia yang teruja nak gi cek

Wuming, pi la cek, banyak dpt tu hihi

Kak Azz, org kat opih angah ni, 2 hb jan hari tu dah berebut gi cek, sampai hang sistem ke pejabat pos tu

Ros said...

Assalamualaikum,

Kak Ros pun tak pi lagi la Angah..,sibuk..he.he..

kasih Salina said...

dah dapat dividen ker kak..

Angah said...

Wa'alaikumusalam Kak Ros, tak pe, bile-bile bole cek

Salina, pakat dapat belaka dah...(haha bunyi banyak je)

Ujie said...

Saya pulak..dah keluarkan sume. masuk TH je.

Angah said...

Ujie, angah pun cadang macam tu, msuk TH je

Iffah Afeefah said...

patutla ramai smcm hahaha

secangkir madu merah said...

tengok entri angah ni baru teringat.. penyata pun masih belum terima lagi.. duit yg tak berapa sen dlm simpanan ni memang sengaja dibuat2 lupa hehehe...