Thursday, May 19, 2011

Apa ada pada rupa....yang penting pandai buat aye ketawa..

Sekali pandang memang muka-muka deme ni takkan ada pompuan nak pandang dua kali
seriyes...aye tak tertarik langsung, maklum le tes aye kan ala-ala Bi Rain gitu..hahaha..

Oleh kerana mereka ni lawak gila babun...teruih aye jatuh chentha...pada mereka ini...


Jom Layan! si jejaka pingki!



baju fit warna merah jambu yang tak tahan tu..:D

8 comments:

Rinna said...

Bestkan.. Jambu..baju pink tuh..siap ngan lagu Hawaii F'O.. hehehehe

zino said...

lawak lawak...

Angah said...

:D..zino & kak rinna, aye dah kata deme ni memang klakor...harap deme menangla..

Mazni said...

kak ina, sy mmg minat giler kat Jambu nih...sejak sy follow citer Gerabak kat Astro Warna..lawak dorang mmg lain, sempoi n terbaik....rupa blakang kira, yg penting...JAMBU konsisten...lawak mmg best...they deserve to be Juara!

Ilham Fiq Ahmad said...

mereka2 ni la yg jadi 'ubat tension' sy masa final exam tempoh hari ..:)

republik n9 said...

diorang ni memang kelakor... tiap2 minggu gua tunggu diorang perform hehehe...Jambu, muka legend hati kiut

Angah said...

bagus-bagus...mari sama-sama doakan jambu menang..

~ Cik Azz ~ said...

err.... tak pnh langsung tgk ML ni... huhu..