Wednesday, May 18, 2011

Rutin tergugat...

Asssalamualaikum...
Keja tak hari ni? aaa...ramai yang sambung cuti nampaknye selepas wesak day semalam. Jalan dalam kampus UM ni pun lengang je..aye nak melintas jalan pergi fakulti pun tak payah toleh kiri-kanan..redah je..tak de kenderaan beb..

Alkisah cuti umum.
Selalu nye aye pantang dapat cuti free macam semalam, mesti ada aktiviti punye, secara lone ranjer. Abih-abih koman pun mesti aye lepak kat MPH MidVeli tak pun cuci mata kat Jalan TAR. Ini le rutin aye untuk mengelakkan kebosanan. 

Tapi sejak seminggu dua ni, tak berani nak jalan kemana-mana secara solo. Nak pergi stesen LRT pun ngeri, padahal tak sampai 10 menet pun dari rumah. Bosan!

Ni tak lain tak bukan pasal si bahalol yang suka nyimbah asid. Memang bahalol punya orang! tak pasal-pasal nak merosakkan kehidupan orang lain, tak de kerja berfaedah nak dibuat agaknya!  eiiii geramnye aye!

Kalo dapat tangkap nanti, simbah balik asid tu kat dia, bior  mengelupur. Tak pun suruh dia minum asid tu bior pecah urat perutnye! heiiii mencik!

6 comments:

Rinna said...

alahaii ciannya..dia.. bosan kan duk umah.. bila tak de aktiviti..tgk tv jer laa..jawabnyaa..tuh pun kalau citer kat tv menarik kalau tak layan zzzz aje laa..heheheh

zino said...

spare pepper spray dalam beg utk di guna waktu kecemasan... apa lah motif mamat tu saja nak cari gaduh agaknya...

Angah said...

kak rinna, masa hari wesak tu tak de citer menarik pon...buhsan aye..

Angah said...

zino, mamat 2 ekoq tu sengal otak kot, saja cari pasal

republik n9 said...

kalau yg lontar asid tu ditangkap, kite lontar taik plak kat muka die, xpon seret atas jalan tar

Angah said...

hahahhaa...tang lontar tahik tu aye geli
kalo seret atas jalan tu aye setuju, bior tanggal kulitnye